Social Icons

Rabu, 20 November 2013

Hari Terakhir MR di LBS

Entri nih aku buat khas untuk memperingati kenangan perpisahan dengan seorang member baik aku yang juga ahli GengForeva yang paling misteri sekali, iaitu Encik Radzif a.k.a MR. Isu pertukaran dan perpisahan nih memang sensitip sket. Tambah-tambah lagi waktu sekarang nih. Hu hu hu.. emo! Tapi demi mengimbau kenangan waktu perpisahan dengan MR nih, maka aku nukilkan entri khas ini.

Yang ini gambar 3 sekawan dengan watak yang pelbagai.

Kisah pertukaran MR nih pun sebenarnya macam tuan dia juga, misteri! Misteri tiba-tiba dapat transfer, xde ribut, xde angin. Maka, terlompat melompat lah semua orang yang mendengar. Tak terkecuali semua ahli GengForeva, dan insan yang paling kontroversi dan paling disayangi MR, iaitu Cik Popo yang olo tomey-tomey-tomey!

So, aku kongsikan sket gambar-gambar kat bawah nih semasa hari terakhir MR berada di SMK Luar Bandar No.1 Sibu. Kiranya kenangan terakhir MR ler kat sekolah nih. Awal bulan Februari 2013, kalau tak salah aku. Jom kita imbau sket. Rentetan hari kejadian..

Buat ucapan terakhir kat LBS. Antara PK yang jarang bercakap kat perhimpunan
Sesi perkongsian dengan rakan-rakan seperjuangan

Ini dengan Cikgu Hassan, teman sepentadbiran.

Dengan anak angkat nya yang tomey, Cicha
Ucapan penghargaan dari bos

Ucapan penghargaan dan perpisahan kepada rakan sekerja
Hadiah harijadi perpisahan dari sekolah
Kenangan dengan Lim dan Janting

Masa menjamu selera. En Jimmy pun berpindah sama jugak
Masa untuk makan, team perempuan

Masa untuk makan, team lelaki

Bila dah berpindah ke sekolah baru di St Joseph, Kuching nih, walaupun jauh, tapi sebenarnya MR nih antara orang yang paling aku selalu jumpa. Hu hu hu.. Asal singgah Kuching jer, confirm aku suruh dia datang airport. InshaAllah, semoga persahabatan akan terus berkekalan. Aku doakan juga semoga MR akan terus sukses dalam semua perkara!

Sama jugak untuk ahli GengForeva yang lain. Untuk yang lain-lain pun, ada masa kita boleh berjumpa dan berkumpul-kumpul lagi macam dulu. Impian aku, InshaAllah kita buat reunion besar-besaran untuk GengForeva dalam masa setahun dua nih. Semua WAJIB hadir!

2 ulasan:

  1. OMG....BUKAK2 nmpak mukaku yg huduh n stress itu...emm xsangka n terharu ada entry lak..anyway tq to ahli gengforever esp admin n sifu kita iaitu cikguhailmi.com..

    BalasPadam
  2. bila nak buat entry letak muka yang tak huduh dan ceria?

    BalasPadam

 

KISAH KAWAN

KISAH CUTI

Loading...