Social Icons

Ahad, 17 November 2013

Org Langkawi in da House!!!

Assalamualaikum semua!!Yaeayyy!!! akhirnya km sume ada blog..ok..untuk pertama sekali saya nak perkenalkan diri dulu..saya amy a.k.a mokcik (kwan2 gengforeva yg pnggil nih) knapa diorg panggil mokcik??tanya la mereka....kui..kui..

ok..entry pertama ni saya nak tunjukkan keindahan pulau langkawi iaitu tempat tinggal saya selama dua tahun ni..memang indah dan sangat menarik untuk dilawati..

ok..nikmati la gambar-gambar ini ye...


opss...ada plak pn. ani kat cni..(mak kesayangan saya ni)..ha..ni bru tepi pantai..boleh release tension nih!!

ada lg ni...antara tempat menarik yg lain adalah...


Yang ni MANGROVE plak ye..memang best join aktiviti ni..boleh tengok helang dan bagi helang makan..ehehehe



P/S: ok cik nell..boleh masukkan dalam aktiviti nak dibuat bila datang langkawi nanti ni..:)

..ni bru skit nak tunjuk..takpe..nanti akan ada part 2 yang lebih menarik lagi ok...ok..daaaa....


4 ulasan:

 

KISAH KAWAN